Sunday 24 June 2012

Gambor ngan kawang-kawangku.



My Beloved Friends

Nie gambar masa aku dan kawan2 satu opis g bukit tinggi, release tension setelah penat bekerja. Terasa rindu r pulok tengok gambo nim. Ble auw nok jupe kawan2ku nie pulok memandangkan aku lenin sambung blajor lok kat Universiti Pendidikan Sultan Idris. I miss u all so much. Kenangan bersamamu xkan luput dari ingatanku buat selama2lamanya.


Sempat lagi aku n the geng bergambar atas lori time nie menuju ke puncak..Nice..Rindu time nie



Bergambor kat pagor kolam ikan pun jadi, hahahaahaaaa..tapi muke aku silau ar, dok comel..




Sempat ag capai dahan nok wak posing gambor, tapi tetap comel, hikhikhik



Nie time minah2 Cina yang pakai baju hok jepun paka or, nape name auw, dok ingat. Tapi comel...

 Dekat signboard pon leh jadi ambik gambor ngan geng aku, hahahaaaa...

 Nie ontheway balik er naik lori, miss this moment...


Gambor depan bukit tinggi. Dulu tengok lam tb jek, tapi skrang nie leh g betul2 kat tempat nie,memang comel ngat, ramai gok artis blakon time nie.

Dan lagi lam lift pon jadi awok aku ambik gambo, hikhikhik

 Dah sampai KL, jalan2 cuci mate r pulok.lum mengshoppingkan diri ag time nie
Bergambor depan air mancut pon leh jadi lar, hikhikhik..Rindu sangat2 kat my beloved friends..

No comments:

Post a Comment